Kontakt

Mer
4 år 3 månader sedan #1216591 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt
En avd sköterska som jag haft hade slutat då, vi träffades i ett helt annat sammanhang, då hade hon börjat utbildning till läkare vi var ihop då ett tag. Jag var ung ca 27-28 år och vi fattade tycke för varandra hon var väldigt instruktiv ifråga om sin egen kropp hon lärde mig mycket om kvinnokroppen och även mannens kropp. hon berättade att hon mött en, han kom med sin fru, de ville inte direkt säga vad det var, men till slut fattade hon att problemet var "Därnere" på mannen, hon sade fram med den då. Han snyftade till knäppte upp byxorna och hon såg att han hade en amputerad penis och samtidigt på mig masserade hon mig på ett ställe på pungen hon rörde inte skaftet någon gång men jag fick utlösning på vad hon gjorde. Hoppas hon har lärt upp många pojkar.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1216593 av Clean
Svar från Clean i ämnet Kontakt
:rotfl :jump
Mer
4 år 3 månader sedan #1216780 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt

MsTibbs skrev: Långt från mig då. Men testa Rsmh eller schizofreniflrbundet! :)

Flyttar gärna härifrån för att slippa psykiatrin i och för sig
Mer
4 år 3 månader sedan #1216787 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt
Det finns psykiatri i hela landet. Du kan inte undkomma psykiatrin.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1216790 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt

Geta skrev: Det finns psykiatri i hela landet. Du kan inte undkomma psykiatrin.

Jag undkommer dom om dom inte vet var jag befinner mig. Inte säkert dom kommer och jagar mig på en annan plats i Sverige. Här så har jag mycket erfarenhet av att dom kommer åkande i bil men åker dom omkring på landsbygden också? Inte för att jag vet om hon bor på landsbygden
Last edit: 4 år 3 månader sedan by mormor1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1216792 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kontakt
Det tycks för mig en annan identitet för annars hittar myndighets Sverige dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum