Kontakt

Mer
4 år 3 månader sedan #1218623 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kontakt
Downs syndrom är inte ärftligt men någon med den diagnosen klarar nog inte att ta hand om ett barn.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218624 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Kontakt

PsychoWard skrev: "social hygien" kallade sossarna det. började i slutet på 1800-talet, eller iofs troligen tidigare, men det finns mycket suspekta texter från den tiden.

satans kärringar!


Råkade de vara kvinnor de med?
Mer
4 år 3 månader sedan #1218644 av Clean
Svar från Clean i ämnet Kontakt
Jag känner en kvinna som har en intellektuell funktionsnedsättning. Hon vill känna sig normal. Hon mår jättedåligt ibland pga sin intellektuella funktionsnedsättning. För att hon blir diskriminerad. Hon är min beskyddsling. Hjälpte henne att flytta till Uppsala från att ha bott i en håla där hon blev mobbad och hände massa andra saker. Nu är det bättre med det. Dessutom har hon sin mormor här och flera till.

Det som inte pratas om är att dom kan bli utsatta för sexuella övergrepp eller andra vidriga saker. Och dom har ofta ingen. Det borde finnas ett skyddsrum för dessa människor.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219332 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt
När jag var inlagd så var det en asiatisk mullig tjej som verkade ha en förståndshandikapp. Hon var jävligt snygg. Tänkte att den bästa present man kan ge en sån tjej är väl oralsex?
Mer
4 år 3 månader sedan #1219345 av Richard
Svar från Richard i ämnet Kontakt
När jag var i Thailand träffade (eller snarare valde) en mullig tjej. Först sa hon;
-2 000 bath?
-No, no, sa jag.
-1 000 bath?
-No, no, I buy you some drinks if you want!
-Ok, I take the drinks, then fucki fucki...

Gubben i bakgrunden ser ju äcklig ut o han får säkert pröjsa typ 10 000 bath för tjejerna... Jag o min kompis såg bra ut då. Så det var som hemma, bjud på några drinkar, sen fucki, fucki. Min polare fick betala hotellpersonalen 500 bath för att ta upp sin tjej på rummet, jag o Sunee som hon hette fick ta in på ett annat hotell som kostade 500 bath, så det var inte så farligt.




Mer
4 år 3 månader sedan #1219349 av mormor1
Svar från mormor1 i ämnet Kontakt
Nä hon var inge snygg och för smal