Hur ser er aptit och kost ut?

  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #839722 av cholowiz13
Hur ser er aptit och kost ut? skapades av cholowiz13
Äter ni regelbundet, nyttigt, och hur tycker ni mat smakar?
Personlig ser min kost väldigt usel ut. käkar oftast bara 1 gång/dag under sommaren. Då är det inte heller något nyttigt jag äter (oftast). Sedan jag var liten har jag haft problem med mat. När jag äter mat får inte maten blandas ihop, och det får inte vara halvfabrikant :D
Mer
7 år 8 månader sedan #839724 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hur ser er aptit och kost ut?
Det låter som Aspergers syndrom.
Mer
7 år 8 månader sedan #839734 av MsTibbs
Jag brukar äta...
... havregryn med mjölk och sylt till frukost, helst egenlagad sylt.
...asiatiskt på jobbet. Spicy hot är gott!
...microrätt hemma efter jobbet.

Däremellan gärna äpplen bara de inte är sura. Eller banan. Ibland pulverdryck. Tyvärr för mycket onyttigt och sällan gjort från grunden. Lat i kombo med negativa symtom?
Mer
7 år 8 månader sedan #839738 av Fragile80
Just nu har jag haft väldigt dålig aptit. Gick ju ner 7kg när jag var inlagd. Än har inte aptiten kommit tilbaka. Äter väldigt lite åt gången. Igår åt jag en pizza men åt en fjärdedel i taget så det blev pizza både frukost, lunch, middag och kvällsmat.
Mer
7 år 8 månader sedan #839743 av Amandara
I skov har jag dåligt förhållande till mat och blir gärna åt det bulimiska hållet. Mår jag bra kan jag äta hyfsat enligt kostcirkeln och också lagom mycket inte minst viktigt då jag ogärna är överviktig.
  • LaRRS0N
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
7 år 8 månader sedan #839747 av LaRRS0N
Svar från LaRRS0N i ämnet Hur ser er aptit och kost ut?
Kokta ägg flera ggr om dagen, pasta pesto, pizza, pytt i panna, ibland biff, sill och potatis m m samt proteinpulver eftersom jag styrketränar.