Viktväktarna?

Mer
17 år 10 månader sedan #38792 av Sofie
Viktväktarna? skapades av Sofie
Någon som prövat Viktväktarna?

Det finns kanske billigare alternativ. Viktklubben på aftonbladet och varenda tidning eller site som har motsvarande funktion.

/Sofie
Mer
17 år 10 månader sedan #38793 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
e du nojig eller fet?
Mer
17 år 10 månader sedan #38798 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Viktväktarna?
:lol: Jag väger typ minst 5 kilo för mycket. Definitionen är inte fet utan överviktig.

/Sofie
Mer
17 år 10 månader sedan #38803 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
Men då är det bara att strunta i kolhydrater helt.
inget socker, ingen pasta, inget bröd, inget sånt.
INGET!

kött o grönsaker bara.
tex en räksallad?
rostbiffssallad?

de där vikt-nissarna är bara ute efter pengar, sen får man en sorts kamparskap i fetheten.

Min teori är att om man inte blandar socker(kolhydrater) med fett så är allt soft, men ta socker med fett o fettet lägger sig.
De påstår att socker kan bli fett, men jag tror inte på det, jag har varit assmal när jag bara ä'tit socker, men blir alltid fet om det e pizza o cola.

5 kg för mkt ska ju fö en kvinna väga.
Mer
17 år 10 månader sedan #38806 av Sofie
Svar från Sofie i ämnet Viktväktarna?
Tack för tipset. Cola och pizza är för övrigt min mardröm. Däremot är jag litet för förtjust i glass och det är ju både fett och sött.
Tror ändå att det är svårt att skippa bröd. Det är både billigt och mättande. Men det går ju att välja fiberrikt bröd.

/Sofie
Mer
17 år 10 månader sedan #38811 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Viktväktarna?
Men du e väl inte fattig sofie?
Tror det e en dutti-noja.
OM du struntar i vikt-nissarna så kan du käka en shysst sallad på restaurang var dag.
Och om du måste ha bröd, bara sånt som håller ett halvår, stenmörkt, eller hårdbrö.

jag köper färdig rostbiff på city gross för 129:- kilot, sen tar jag knäckemackor te det.

kanon.