Att banta bort lite övervikt

Mer
17 år 8 månader sedan #44846 av Isa-Alise

Gäst skrev: Jamen ändå. Skriv inte så goda recept.


Jag har skrivit ett recept speciellt för dig, i tråden somriga sallader....

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=...topic.php?f=9&t=4896 [/url]<!-- l -->

Det är från min tid som vegan... det är också gott, men mycket nyttigt, och helt fritt från animaliska produkter....
Mer
17 år 8 månader sedan #44863 av Admin1

Isa-Alise skrev: Jag började med dieten och motionen i måndags, så jag har hållit på med dieten och motion i snart en vecka nu, och har gått ned ett och ett halvt kilo... tre och ett halvt kilo till ska bort!!!


Gratulerar! 1,5 kg på en vecka var verkligen bra. Lycka till med den fortsatta bantningen.
Mer
17 år 8 månader sedan #44866 av Isa-Alise
Tack! :D
Mer
17 år 8 månader sedan #44869 av Nissegossen
Ta det lugnt Isa-Alise! Det är bättre du går sakta ned i vikt! Detta för att då lär du dig bättre hur du skall hålla vikten schack!

När jag gick ned i vikt vägde jag mig varje gång jag kom till öppenvården..

Jag lät det bli en viktminsknig på cirka ett till ett och ett halvt kilo var fjortonde dag.

Jag har gått ned tio kilo på det sättet. Jag är en och åttio sex lång och väger numera åttiosex kilo!

Det att jag gick ned de kilona så sakta, gör att jag numera inte har några som helst problem med att hålla vikten!

Tvärtom måste jag tvinga i mig själv mat! Jag lagar också mycket god mat! Jag har en Burgundisk köttgryta på spisen (Luktar gott ifrån den).

Jag skall bara avsluta här så skall jag sätta på potatisen.

Ha en trevlig kväll, önskar dig välgång i allt du gör!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 8 månader sedan #44870 av Isa-Alise
Tack, Nissegossen... men jag jobbar nog på med motion och diet... det vore kul om övervikten var bort innan sommaren är slut...
Mer
17 år 8 månader sedan #45358 av Isa-Alise
En vecka till och vikten har stått rätt still... jag har bara gått ned 1/2 kg den här veckan...

3 kg till ska bort...