Styrketräning 1, 2, 3 gånger?

Omröstning: Vilket ger bäst resultat?

Styrketräning en gång i veckan 1,5 timme
Inga röster 0%
Styrketräning två gånger i veckan 45 minuter
Inga röster 0%
Styrketräning tre gånger i veckan 30 min
5 45.5%
Jag kan lika lite om styrketräning som en myra om basket
6 54.5%
Totalt antal röstare: 11
Endast registrerade användare kan delta i denna omröstning
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1190337 av Zoidar
Just nu kör jag bara ett pass på 1,5 timme i veckan. :flex

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 6 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190343 av Klanggedin
Ok.. tar mig lite friheter!!

Jag har tränat många år och är teoretiskt allmänkunnig. Jag tycker man ska träna short and sweet! 30 minuter med fokus på få muskelgrupper varje dag är roligast men det är komplicerat och om man lägger in att man måste gå 30 minuter före och efter då kan det lika gärna va!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1190347 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Styrketräning 1, 2, 3 gånger?
inte vart på något gymp på drygt 20 år. var ofta och "hängde" där under gympalektionerna. men när polisen körde mig till läkarbesök för några månader sedan så blev det ett riktigt gympapass. de kunde inte hejda sig utan kastade sig i min säng innan jag ens ställt mig upp på morgonen. började rycka och böja på min kropp på alla möjliga sätt. efter 30minuter nånting och vi var framme dit vi skulle och jag fick av mig handfängslena så var det det riktigt skönt och den bästa stretchning på säkert över 20 år.

musarmen börjar bli större och annars tränar jag mest huvudet , samt läser bibeln. promenader lär det bli fler nu när jag inte har bil längre.
Mer
4 år 6 månader sedan #1190353 av Klanggedin
Det är bra att det skrivs här.. Få ordning på tankarna och så... Jätte nyttigt för allt!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1190363 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Styrketräning 1, 2, 3 gånger?

Klanggedin skrev: Det är bra att det skrivs här.. Få ordning på tankarna och så... Jätte nyttigt för allt!

Jesaja 55:7-9 Svenska 1917 (SV1917)

^7 Den ogudaktige övergive sin väg och den orättfärdige sina tankar och vände om till HERREN, så skall han förbarma sig över honom, och till vår Gud, ty han skall beskära mycken förlåtelse.

^8 Se, mina tankar äro icke edra tankar, och edra vägar äro icke mina vägar, säger HERREN.

^9 Nej, så mycket som himmelen är högre än jorden, så mycket äro ock mina vägar högre än edra vägar och mina tankar högre än edra tankar.

Code:
I have given you my Love and my Blood. I have given you my Word and my Body. But I want to give you more than the Word. I want to give you my Thought. ~Jesus Kristus i boken POEM OF THE MAN GOD

Mer
4 år 6 månader sedan #1190365 av Klanggedin
Det här är väl inte dina tankar? Dessutom är det här en träningstråd även om mitt uttalande var vänt till viska som helhet och till dess funktion!