Det är snyggt och manligt med muskler ju?

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1195300 av the dude
så någon mera än mig som tycker att det är snyggt med muskler.?



nu så var det många år sedan som jag tränade men det är snyggt med muskler ju.!
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1195426 av 1Dave
Att du inte börjar träna då? Aldrig försent.

/Dave
Last edit: 4 år 5 månader sedan by 1Dave.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1195436 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet det är snyggt och manligt med muskler ju.?
jag har sett Djävulen i några syner som om det vore en muskulöst odjur, så jag känner inget behov av att bygga muskler för syns skull. snarare ser jag det som en "bi-effekt" av hårt fysiskt arbete, om det vore positivit dvs.



en syn jag hade var som om det var totalt mörker. och så var där Odjuret framför mig, han gick från höger till vänster och tittade rakt framåt, alltså inte mot mig och trots att den inte sprang alls så var det som om det vore självaste definitionen på ordet Bråttom! och det såg inte ut att bli roligt för den eller det som den var på väg till. Satan är förstöraren!

en annan syn jag hade för än längre sedan, så var det som om jag såg en kvinna , eventuellt med vingar, som höll ett litet spädbarn i sin famn, sen så antingen tappade hon ungen eller så var den bara borta från min syn, så såg jag samma kvinna fast nu liggandes på marken som om hon ramlat ner och hon var naken och så kom ett muskulöst Odjur (upprätt och människoliknande och ändå som ett monster!) och han knullade henne bakifrån när hon låg där.

passa er för Satans media!

Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1195442 av Vittrad
Jag tillhör den lilla skaran som faktiskt inte tycker att deffade kroppar med svällande muskler är speciellt attraktivt.
Mer
4 år 5 månader sedan #1195445 av Recard2016
Nimai Delgado, en vegan o kroppsbyggare sa i nån av sina vloggar att "det e männen som reagerar på hans kropp, kvinnorna tycker mest det ser konstigt ut".
Mer
4 år 5 månader sedan #1195446 av Geta
Vittrad,

Det tycker inte jag heller.