Periodisk fasta!

Mer
4 år 5 månader sedan #1195763 av Pg
Periodisk fasta! skapades av Pg
Hej jag undrar om någon testat periodisk fasta och isåfall hur gjorde du?
Är sugen på att testa det men har för mig att det kanske inte är så bra när
man har schizofreni. Eller?
Mer
4 år 5 månader sedan #1195766 av memphis
Svar från memphis i ämnet Periodisk fasta!
Vad menar du med periodisk fasta? Är det samma som Intermittent fasting så har både Zoidar och jag testat det.
Mer
4 år 5 månader sedan #1195771 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Periodisk fasta!
Jag gör intermittent fasting av misstag. Äter alla måltider inom en period på 8 timmar, sen fastar, eller rättare sagt sover.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1195772 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Periodisk fasta!
2012-2013 nånting så åt jag ofta bara två stora mål på kvällarna. inte minst för att det var mest praktiskt men det funkade väldigt bra. skippar ofta den såkallade frukosten nuförtiden med.

äter mycket ensidigt, från världens ögon sett, mycket bröd.

tror inte att det är nyttigt att äta lite och ofta, däremot så lär man få höra det många gånger inte minst av de som håller på med det. men ve dem som tror och litar på människor ändå!
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1195780 av Pg
Svar från Pg i ämnet Periodisk fasta!
Jasså du har också testat det Memphis, jag visste att Zoidar testat att fasta. Hur gick det för er? Jag läser nu en artikel om det.

Jag kommer ihåg att sist jag testade en dag att fasta att jag blev gladare, jag ska testa att fasta tror jag igen.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1195790 av memphis
Svar från memphis i ämnet Periodisk fasta!
Jo det går bra, jag gör det fortfarande och jag går sakta ner i vikt :) Jag har hört att för kroppen är det bra, att kroppen läker sig själv, när man fastar.