Frukost, bluff eller båg?

Mer
4 år 4 månader sedan #1203074 av Zoidar
Just nu äter jag ingen frukost. Det blir bara kaffe. Mitt första mål brukar bli vid kl. 14. Sen tar jag någon fika under dagen/kvällen och "middag" vid kl. 23-24.

Frukost sägs ofta vara viktigaste målet. Men tror att hoppa frukost är bra för hålla nere vikten.

Anchored in Christ ✟

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1203078 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Frukost, bluff eller båg?
förr eller senare äter man nog frukost då jag tror det engelska namnet tydligt säger vad det är : "bryta fastan".

att det skulle vara nyttigast att äta tidigt på morgonen helt generellt tror jag är en viskepelse och falskt påstående.

själv vaknade jag faktiskt för en 15 minuter sedan och har faktiskt precis varit och handlat en kopp kaffe i tobaksaffären. köpte lite choklad också till det. såna där guldpengar. nämnde att jag hade inte druckit kaffe på hela dagen igår - utan besvär, till kioskjobbaren där och han blev nästan förvånad precis som "så där kan man inte göra" typ.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1203080 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Frukost, bluff eller båg?
På klostret blev det frukost, lunch och middag och det fungerade väldigt bra där. Men livet är ju inte lika inrutat i "verkligheten".

Anchored in Christ ✟

  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1203081 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Frukost, bluff eller båg?
jag kan tipsa om modifast om du vill gå ner snabbt.. jag började med modifast för 4 dagar sedan + att jag motionerat och jag har redan gått ner 3 kg :)
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1203083 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Frukost, bluff eller båg?

partyjunkie skrev: jag kan tipsa om modifast om du vill gå ner snabbt.. jag började med modifast för 4 dagar sedan + att jag motionerat och jag har redan gått ner 3 kg :)


3kg fett?
  • partyjunkie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1203085 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Frukost, bluff eller båg?
inte en aning men vägde 120,6 i söndags morse och 117,9 idag :)

www.modifast.se/
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.