Träna för att må bra! (Artikel)

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1218811 av krokus
Har ej gymkort längre. Simmar och rider "istället". Ibland tränar jag bålstabilitet hemma.

För övrigt, det som Recard2016 nämner, att FK betalar gymkort för de med aktivitetsersättning men inte sjukersättning, är skumt. Ersättningen höjs ytterst lite när man fyller 30. :tänk
Last edit: 4 år 3 månader sedan by krokus.
Mer
4 år 3 månader sedan #1218824 av Nissegossen
Här i stan i delsjöområdet finns ett ställe kallat Skatås det är huvudstället där man kan duscha ta en fika köpa orienteringskartor många klubbar har stugor där. Precis utanför huset som jag talar om finns i naturen redskap ute för att träna där finns bla en ställning där man kan hänga och utnyttja kroppsvikten för att träna stora stockar att lyfta i på andra sidan är den ledad och sitter fast också det styrketräning samt terrängs spår 3-5-milen spår på barkflis och då varje bana har en färg så man springer på det spår man valt.

I hela området där är camping förbjuden, men Skatås camping finns de vill inte ha kontanter utan betala med kort. Enligt lagen måste de ta emot kontanter, men de gör det ogärna, men som kund får man rätt i en domstol

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 3 månader sedan #1219132 av Recard2016
Jag funderar fan på o öka gymmet till typ 5 dagar i veckan, kör för nuvarande 3 ggr/veckan. Mår bra av det o de e en dag utan alkohol.