De vitamin jag tagit på sistone

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1219498 av Clean

Nissegossen skrev: Organist zink, är mannens metall


Är det så?

Nu på morgonen tog jag mitt dagens tillskott av vitaminer en flaska "Vitamin Well"!

- Vitamin D+B12+Folsyra!

Med koffein för att vakna!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1219505 av Nissegossen
Du har inte läst på om ett tidigare i ämnet vitaminer, de som äter en massa tillskott dör före de som inte tar vitaminer, det har tydligen inte gjort genomslag hos dig
www.livsmedelsverket.se/livsmedel-och-in...r-med-kosttillskott/

www.aftonbladet.se/halsa/a/9mzlpr/for-my...r-farligt-for-halsan

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1219513 av Clean
NG man kan dö eller dö i förtid av allting. Jag dricker mestadels detta Vitamin well för det piggar upp. Sedan om det är placebo struntar jag i för det spelar ingen roll då jag blir piggare. Dessutom smakar det godare än rent vatten.
Mer
4 år 2 månader sedan #1219524 av Nissegossen
Den enda utav mina mediciner som smakar gott är acetylcystein en brustablett jag får ut den från vårdcentralen för att den gör att slemmet i lungorna skall komma upp ur lungorna för att jag som varit rökare har gjort att flimmerhåren har blivit stela pga rökning och dessutom har Admin skrivit att den är bra då den ger ökad effekt på min medicinering mot psykos. Nu tillåter inte de styrande att jag kan få ut den genom psykiatrin, utan jag får vända mig till vårdcentralen för att få den. De vet ju det på vårdcentralen och de skriver ut den på medicinska skäl angående min KOL

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1219525 av Clean
Helvete! KOL???
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1219527 av Nissegossen

Clean skrev: Helvete! KOL???


Jag har själv förstått att jag har KOL och på det jag sagt till vården och de själva säger om det, du har ju KOL så de säger samma som tidigare som har haft mig skrivit om det i min journal, inget konstigt med det. Den läkare jag träffade sist sade gå till vårdcentralen för att kolla upp andningen

Det är ändå dags för den årliga kollen på min hälsa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.