Suck måste jag träna mer????

Mer
4 år 2 månader sedan #1221560 av IngeF

Clean skrev: Fast man äter mindre när man tex undviker socker. Sockar triggar hungern. Likt ett beroende. Jag äter mestadels frukt, bär och grönsaker och jag har fått mycket bättre hälsa tex hjärthälsa än att regelbundet äta Omega 3.

Så Omega 3 är bullshit. Jag äter varierat frukt, bär och grönsaker och går ned i vikt och mycket bättre hälsa på alla sätt.

Dessutom har jag gått ned 60 kg så jag vet.

Tran kan man ta ved D-vitamin mangel. Men bør ta blodprøve for å se etter.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221562 av Geta
Svar från Geta i ämnet Suck måste jag träna mer????
Fiskleverolja fick jag som barn.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221564 av IngeF
Jeg hadde lett D-vitaminmangel. Nå som jeg tar tran har jeg ikke det mer.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1221711 av Clean
Idag ska man undvika all fisk och allt det heter. Trots sina hälsosammare märkningar. Allt med fisk är livsfarligt för både miljön och människan. Vill man få bättre hälsa ät frön och nötter. Men se till dom är fräscha och inte mögliga för då har dom cyanid.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221715 av Recard2016
Finns alg-omega 3, de tar ja. Sen gör ja smoothie me spirulina varje dag till lunch, ska finnas omega fetter i de tror ja. Linfrön har ja börjat me på gröten me. Min kompis var med mig på gymmet, vi e ungefär lika långa, men ja vägde 15 kg mer än han. Galet, måste va 5 kg medicin, 5 kg öl (fast han dricker lika mycket som ja) o 5 kg muskler. Jag väger 68 kg.
Mer
4 år 2 månader sedan #1221735 av Clean
Köper man krossade linfrön innehåller det cyanid för det blir så efter ha krossas det härsknar. Man ska äta färska krossade linfrön då kommer det jättenyttiga fram och dessutom innehåller inte cyanid. Man ska köpa hela och krossa själv lite till gröten! Äter man hela linfrön åker det nyttiga rakt ut.

Jag har oxå hört det med alger. Men jag äter mina frön och nötter. Jag tror thats shit! Dom hade gjort en undersökning att man förhindra med 70% med att dö med fel på hjärtat om man käka det regelbundet. Fiskens Omega 3 har aldrig kommit i närheten av såna otroliga resultat. Dessutom äter jag tomatsoppa ibland. Vilket uppvärmd blir supernyttigt! Det är antioxidant lykopen som är det nyttiga i tomaten. Det sägs tveklöst av seriösa undersökningar var renaste elixir för hjärtat.