Fördelar med nattliga promenader

Mer
3 år 1 månad sedan #1326640 av memphis
Som kvinna vill jag inte vara ute och röra mig nattetid, nu när jag inte har min gamla hund längre. Med henne kunde jag gå nattliga promenader i BuenosAires o jag velat! Det var ingen som chansade med henne! Hon såg ut som en schäfer fast var mycket större. Min nuvarande hund är inte lika bra som personligt skydd. Men hon har andra fördelar i stället. Men det blir inga nattliga promenader längre. Som kvinna är man ett lättare offer.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326712 av majak
Nattgym är rätt neat, ingen som stör en direkt. Gillar nattliga promenader också - tipsar om reflexer och inte för hög musik i hörlurarna så du hör om någon går bakom Zoidar. Var rädd om dig.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326723 av Geta
Skulle aldrig falla mig in att vara ute och vandra på nätterna.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1326727 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Skitsnack yngre män är den grupp som är mest utsatta för våld tex rån eller mord. Dumheter ni kommer med att måla ut er som offer. Det är mycket farligare för unga män att röra sig ute nattetid.
Mer
3 år 1 månad sedan #1326730 av memphis
Kanske i dina bögkretsar Hope, är det vanligare att män blir våldtagna än kvinnor. Men i det övriga livet skulle jag avråda kvinnor från att gå ensamma ut på natten för de är ett lättare offer.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1326743 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader

memphis skrev: Kanske i dina bögkretsar Hope, är det vanligare att män blir våldtagna än kvinnor. Men i det övriga livet skulle jag avråda kvinnor från att gå ensamma ut på natten för de är ett lättare offer.


När ska dina dumheter sluta. Våldtäkter av okända utomhus är högst ovanligt. Våldtäkter sker oftast av någon som står en nära i livet. Men du behöver inte oroa. Eftersom gömmer dig där du är istället för att leva. Så du kan lugnt simma på i din värld. Jag har iaf rest och sett mycket av världen och olika platser med händelserika och spännande upplevelser. Inte har jag gömt nånstans ute i bushen av Norrland och inte sett och hört nånting! Dedu.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope.