Fördelar med nattliga promenader

Mer
3 år 1 månad sedan #1327098 av Fantasio
Cis-män fick jag googla på. Varför kan vi inte leva i harmoni med varandra. Det är klasskamp och könskamp. Minns syster är (tok)vänster.
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1327099 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Fantasio könskampen är död sedan kvinnor fick rösträtt nämen typ. Sedan har vi små rester kvar för råttorna att äta.

Jag tror det är nåt allvarligt fel på huvudet på folk som tror det finns ett krig mellan klasserna eller könen osv. Det är såna som kan starta ett tredje världskriget god forbidd! Dom behöver verkligen jobba med sig själva riktigt jävla ordentligt! För alla deras skruvar är lös. Dom är helt sjuka i huvudet.

Men sedan kan jag tycka det är jävligt äckligt att folk är feta när halva världen svälter.
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Hope. Orsak: Analsex
Mer
3 år 1 månad sedan #1327124 av krokus
Tja, jag är väl dum i huvudet i så fall, eftersom jag är rädd när jag är ute ensam. Rädd för att bli överfallen av män. 

Rädsla är en känsla och känslor är sällan logiska. 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327128 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader
Vad pratar du om Krokus? Tror du att vi män inte har känslor oxå? Vilket skitsnack. Vi har oxå rädslor och sårbarheter.
Mer
3 år 1 månad sedan #1327129 av Cosmos
I dagens Sverige sker drygt 20 våldtäkter per dag  och i de allra flesta fall fall mot kvinnor. Sett till antalet sexualbrott är siffran ofattbara 63 st per dag!

Våldtäkt och sexualbrott - Brottsförebyggande rådet (bra.se)
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1327130 av Hope
Svar från Hope i ämnet Fördelar med nattliga promenader

Cosmos skrev: I dagens Sverige sker drygt 20 våldtäkter per dag  och i de allra flesta fall fall mot kvinnor. Sett till antalet sexualbrott är siffran ofattbara 63 st per dag!

Våldtäkt och sexualbrott - Brottsförebyggande rådet (bra.se)


Dom flesta mord sker mot unga män av andra män. Förstår inte riktigt din lilla poäng. Ska vi ha en pissmätartävling om vilket är värst?