Hur mycket lägger ni på mat?

Mer
23 mar 2021 22:05 #1331791 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Hur mycket lägger ni på mat?

Geta skrev: Receptboken Portionen under tian följer jag- författaren är dietist.

undertian.com

Den är ju lika popular som ICA's recept online. Ingen har undgått den webbplatsen. 

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln

Be Logga in ansluta till konversationen.

Mer
24 mar 2021 01:15 #1331799 av Tequila
Svar från Tequila i ämnet Hur mycket lägger ni på mat?
Jag äter högst för tusenlappen per månad. Det räcker gott och väl. Får dessutom rutten mat som jag inte hinner äta upp. För jag bunkrar.

Life is a pain but it makes me grow! (:

Mer
24 mar 2021 07:43 #1331826 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hur mycket lägger ni på mat?
Det finns billiga rätter, som vegetarisk pölsa, broccoli med spagetti och bönsallad. Också linser i tomatås med spagetti är billigt.

Mer
24 mar 2021 12:00 #1331894 av Tequila
Svar från Tequila i ämnet Hur mycket lägger ni på mat?
Jo precis! Blomkål köpte jag billigt nyligen. Så det blir en del gryta på blomkål. Sedan nudlar på det.

Life is a pain but it makes me grow! (:

Mer
26 mar 2021 07:15 #1332355 av Duppedu
Svar från Duppedu i ämnet Hur mycket lägger ni på mat?
Vi började precis med icas matkasse - inspiration, för att vi inte orkar handla eller planera maträtter längre, iallafall en paus. Den kostar 679kr. Dyrt kan man tro.. men det är 4 portioner i 4 dagar. Vi är två i hushållet och ibland blir portionerna flera ändå. Denna matkasse ger oss lunch och middag i ca 6 dagar. Ungefär 1700/person/månad och maten är riktigt fin med bra med grönsaker (som jag annars slarvar med).

Sidan laddades på: 0.297 sekunder