Tråden om snabbmat del 2

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1301302 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Nej, jag ska försöka att inte överäta. En pizza kan man ha i kylskåpet över natten o äta den kall eller mikra den dagen efter.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301303 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Tråden om snabbmat
Kall pizza är faktiskt gott det också. Blir då en macka till frukost. Annars gör jag toast till frukost i min smörgåsgrill. Mums!
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1301314 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Tråden om snabbmat
Jag har oxå en smörgåsgrill. En riktig sådan alltså har en funktion bara och det är att grilla smörgåsarna. Inte en toastmaskin som du Cosmos kanske menar? Köpte det billigt på rusta i boländerna. Gör smörgåsarna med det som man har kan va allt möjligt som man har hemma för tillfället. Men alltid ost. Såklart. Ibland gurka, ibland paprika eller tomater eller lite av varje beroende vilka grönsaker man har hemma. Pesto är smakens att ha i smörgåsarna. Men det är inte alltid det finns billig pesto. Men den här veckan skulle Ica ha pesto för 10 kr på! Vilket jag glömde köpa. Finns väl inte kvar bara 2 dagar innan måndagen när hela veckan nästan gått så det är väl slutsålt för det var så himla billigt. 10 kr fatta!
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 4 månader sedan #1301349 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Tråden om snabbmat
Nej, jag har en smörgåsgrill. En sådan där som man klämmer ihop två skivor bröd i med valfritt innehåll. Min favorit är ett mellanlager med ost och vitlökssalami. Mums falibbaba!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1313298 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag åt bara snabbmat två gånger förra året. Idag tänkte jag gå till pizzerian, men kom på bättre tankar. Köpte istället mat att mikra även om det inte direkt var superbilligt.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1327413 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tråden om snabbmat
Jag har slutat med snabbmat. Det är jobbigt att först ringa och beställa och sedan gå tur och retur till flottiga haket. Sedan är det dyrt också. Okej, jag åt en pizza när jag var på krogen/puben med en kompis härom veckan, men det är allt. Jag mikrar mig några köttbullar när jag blir hungrig/sugen.