Hjälp sökes

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #99684 av
Hjälp sökes skapades av
Jag undviker vård och är övertygad om att jag har en relation med en mästare, en biologisk gud, en naturlig gud. Tron omfattar dessutom en profetia baserad på två serier händelser, egentligen behandlar ena serien historia. Historiedelen falskförklarar misstankar jag har haft om kvinnors dåtida intresse. Ena konstruktionen innebär dubbla teologiska konspirationer, meningslösa i sig. Profetian innefattar själsfrände och profession.

Inte ens jag förstår min text men om du känner igen typen kanske det kan hjälpa mig till sjukdomsinsikt.

Tack!
Mer
16 år 3 månader sedan #99685 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hjälp sökes
Gäst,
Har ingen aning vad det betyder.
Får inga associationer.
Är det någon annan som det går upp ett
ljus för?
Varför funderar du på att du eventuellt behöver
vård?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
16 år 3 månader sedan #99810 av
Svar från i ämnet Hjälp sökes
Tack för svaret!

Jag har letat på forumet efter fall som mitt men hittade inget. Ännu mer förvånad blev jag när du som är diamantmedlem inte heller känner igen typen. Förutom sjukdomsinsikt så skulle liknande erfarenhet vara oerhört intressant för mig.

Martin
Mer
16 år 3 månader sedan #99813 av Balder
Svar från Balder i ämnet Hjälp sökes
Martin, jag har också haft nära kontakt med en stark Gud under mina psykoser.

För mig låter det som du är förvirrad precis som jag var då.

Du gör dig egna teorier i en verklighet som inte är naturlig. Du bör bry dig mer om dina relationer till dina närmaste än till den 'naturliga' mästaren.

När du blir frisk så inser du riktiga proportionerna!

Lycka till. :)
Mer
16 år 3 månader sedan #99814 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hjälp sökes
Martin! Jag har inte heller varit i anknytning av vad du talar om! Jag har min egen filosofi och jag vill gärna att du tar del av den!
Du kan läsa min TWILIGHT ZONE här;

<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=1&am...ic.php?f=1&t=889 [/url]<!-- l -->

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 3 månader sedan #99816 av ak
Svar från ak i ämnet Hjälp sökes
I mina vanföreställningar är jag antingen en upplyst profet som måste rädda jorden från undergång genom att döda tanketerroristerna eller en ond demon som tjänar ett mörkare syfte. Känner igen mig i det du skriver.