Förkylning eller feber?

  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #746460 av cholowiz13
Förkylning eller feber? skapades av cholowiz13
I två dagar nu har jag råkat ut för en kraftig förkylning eller något liknande. Symtom: ont i kroppen, om jag inte dricker vatten på ett kort tag: får jag rinnsnuva, lock för öronen och ont i huvudet. Sedan symtom som att jag knappt kan andas på natten, vilket har lett till att jag knappt har kunnat sovit någonting... Så andra natten med skiten är nog förstörd också, det vill säga att få någon sömn... Eftersom jag har försökt sova från 23:00 tills nu:/ Jag tror nog att det är en förkylning, men hur länge håller en förkylning/feber på? För att jag tänkte på åka till dreamhack (om ni vet vad det är?) med några kompisar, men om detta inte har släppt kanske jag inte kan åka dit, eller:/?
Mer
8 år 10 månader sedan #746462 av Geta
Svar från Geta i ämnet Förkylning eller feber?
En vanlig förkylning kan pågå några dar och upptill en vecka. En influensa brukar ta flera veckor innan den går över.
Mer
8 år 10 månader sedan #746475 av Nissegossen
Lunginflammation?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #746497 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Förkylning eller feber?
Jag börjar också misstänka lunginflammation... Då tror att jag skulle vilka kroppstemperatur och se om jag kan/orkar följa med på dreamhack... Fan va synd.
  • cholowiz13
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 10 månader sedan #746500 av cholowiz13
Svar från cholowiz13 i ämnet Förkylning eller feber?
Men tror du mer på lunginflammation med tanke på att jag igår konstant drack kallt och läsk (för bli bättre, men det blev bara värre) även fast jag troligen drack över 2,5 liter vatten och läsk-_-
Mer
8 år 10 månader sedan #746529 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Förkylning eller feber?
Här finns info om lunginflammation:

www.1177.se/Stockholm/Fakta-och- ... n/?ar=True