Jag har ont i vänster knäled o höger armbåge

Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1144724 av Nissegossen

Geta skrev: Gikt kan väl finnas i flera leder än stortån.


Ovanligt
www.doktorn.com/artikel/gikt

Du får behålla din gikt i ditt knä, jag kan inte hjälpa dig.

Min bror har gikt i stortån, han säger det är som en gammal stampmaskin man hade förr för att slå mot gatsten han säger en sådan står och stampar på min stortå. Allt med oxalsyra kan jag inte äta te x vanilj rabarber

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1144726 av Geta
Jag tvivlar på att Richard, som är så ung har artros i lederna. Gikt är ärftligt. Det beror på kristaller som irriterar i lederna.
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1144732 av Nissegossen
Mycket möjligt, ungefär samtidigt som min bror fick det låg jag i sängen att trots att jag i sängen stilla så kändes det som om min tå gick omkring på golvet. inom mig tog jag skarpt avstånd från det. jag var snudd på elak mot dem inom mig som utsatte mig för det. Jag avvisa det helt, jag tar inte emot det. lite senare hörde jag min bror säga att han fått gikt. Han har aldrig varit begiven för alkohol.
också smal han har aldrig varit överviktig

Geta skrev: Jag tvivlar på att Richard, som är så ung har artros i lederna. Gikt är ärftligt. Det beror på kristaller som irriterar i lederna.

Du verkar aldrig läsa de länkar jag lägger in. hade de inte berört ämnet hade jag aldrig lagt in dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1144734 av Geta
Men i sitt första inlägg påstod Richard att han har gikt och att hans pappa har det också. Det är inget som jag hittar på. Du vill komma med din universalbehandling för artros för allting.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1144741 av Richard
Jag ska läsa på mer om artros, men tror inte det är det. Känner en som har artros, hon är 58 år, o säger det gör ont på ett annat sätt.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1144757 av Nissegossen

Geta skrev: Men i sitt första inlägg påstod Richard att han har gikt och att hans pappa har det också. Det är inget som jag hittar på. Du vill komma med din universalbehandling för artros för allting.


Patienterna dör inte av det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum