Brasklappen du kan bli skallig

Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1269978 av Nissegossen
Detta en betalartikel i Aftonbladet, jag rundade lätt, herr Google Är inte att lita på, men i det här fallet tjänar hans syften står samma sak utan ett rött öre att finna
Torr och kliande hårbotten? Eller fjällande och flagnande? I värsta fall kan din irriterande skalp leda till permanent håravfall. Men boten är i de flesta fall väldigt enkel – om än överraskande.
Herr Google bjuder
bysara.se/sa-blir-du-av-med-torr-harbott...anliga-orsaker-tips/

Jag inkluderar denna söksida om medel och recept från 5000 år gamla egyptiska recept från Faraoner fram till idag kvinnor bokmärke så det skriar
www.google.com/search?sxsrf=ALeKk02J447j...xAq&biw=1364&bih=585

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270228 av krokus
Nu har både mamma och pappa (båda 70+) fortfarande hår på huvudet, så jag tror att jag har bra hårgener. Men hur som helst, jag använder sulfatfritt schampo!
Mer
3 år 8 månader sedan #1270295 av Nissegossen

krokus skrev: Nu har både mamma och pappa (båda 70+) fortfarande hår på huvudet, så jag tror att jag har bra hårgener. Men hur som helst, jag använder sulfatfritt schampo!


Du har åtminstone läst länkarna vilket är mer att säga om andra första svaret starkt gjort

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 8 månader sedan #1270297 av Geta
Svar från Geta i ämnet Brasklappen du kan bli skallig
Jag använde sulfatfritt schampo efter memphis råd. Håret såg ut som en risbuske efter det. Köpte schampot på Hälsokost. Svindyrt! Knappt värt pengarna.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270613 av krokus
Geta,
Köpte du balsam också? Utan balsam kan jag förstå att håret ser förjävligt ut.
Mer
3 år 8 månader sedan #1270621 av Geta
Svar från Geta i ämnet Brasklappen du kan bli skallig
Schampo för 15 kr på ICA fungerar bättre. Inget balsam behövs.