Multisjuk

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1286584 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Multisjuk
Gå över till snus, lättast och mest logiskt, bättre snusa än röka. Så tänkte jag och är nu helt rökfri, sparar livet på det

Verkar som jag slipper köpa en stock snus nästa vecka.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1286614 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Multisjuk

Fantasio skrev: Jag vaknade med domnad vänsterhand och vissa smärtor i den. Nu har det börjat ge med sig. Jag tror jag är förstörd av rökningen, men jag kan inte sluta. VAd göra?

Om man sover på handen kan den domna av tillfälligt, men det går över. Risken ökar säkert om man är överviktig.
Mer
3 år 6 månader sedan #1286631 av krokus
Svar från krokus i ämnet Multisjuk
Fantasio,

Som Nisse skrev: snus, eller liknande som t ex nikotintuggummi! Det sistnämnda är nog dyrare, men har du råd med starköl har du nog råd med tuggummi!
Mer
3 år 6 månader sedan #1286684 av memphis
Svar från memphis i ämnet Multisjuk
Även min rekommendation är att gå över till enbart snus. Det gjorde jag, efter att ha rökt i många många är. Det gick som en dans faktiskt. Så fort jag blev röksugen lade jag bara in en snus i stället. Funkar jättebra!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 6 månader sedan #1286701 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Multisjuk
Jag hade en snusdosa liggandes o tog mig en prilla precis nu. Bra tips!
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1286760 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Multisjuk

Fantasio skrev: Jag vaknade med domnad vänsterhand och vissa smärtor i den. Nu har det börjat ge med sig. Jag tror jag är förstörd av rökningen, men jag kan inte sluta. VAd göra?


Snus istället, kanske? Jag gick över från rökning till vitt snus. Det är ju nikotinet man egentligen vill åt...

EDIT: såg att fler andra redan har skrivit det... :P
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Lejonhjärta.