Att gråta över bruten nagel?

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1282217 av Pimed
Att gråta över bruten nagel? skapades av Pimed
En gång smittades av ett hångel av munsår. Fick ett utslag i undre läppen. Bröt ihop ringde en väninna och grät helt hysteriskt att jag hade fått det. Hon tröstade mej och tog mina känslor på allvar. Så kändes det bättre. Att bli sådär av lite munsår undra vad det beror på. Men det kändes som värsta jävla grejen utsänd från helvetet av satan själv utan nåd. Jag förstod verkligen inte hur man kan smitta ned någon med munsår. Det skulle inte jag kunna.

Har du nån gång gråtit pga bruten nagel eller nånting annat litet brutit ihop eller gråtit för?
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 6 månader sedan #1282219 av Fantasio
Jag mår dåligt av TV-spel jag inte klarar.
Mer
3 år 6 månader sedan #1282228 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att gråta över bruten nagel?
Munsår är väl en herpesinfektion och inte så trevligt.
Mer
3 år 6 månader sedan #1282236 av Lejonhjärta
När jag försökte göra en viss frisyr och inte lyckades, så bröt jag faktiskt ihop och grät.
Eller gjort nåt annat som inte blivit lyckat. Fast, då var man ju rätt ung också. Tonårstiden typ. :mrgreen:

Idag har jag mycket mindre prestationsångest och press på mig än då...
Mer
3 år 6 månader sedan #1282261 av krokus
Som tonåring köpte jag en minidisc att ha mp3-låtar på. Tyvärr var datorn hemma för gammal för att kunna överföra låtar till minidiscen. Jag blev ledsen och mamma tyckte att jag var löjlig.
Mer
3 år 6 månader sedan #1282279 av wasp
Svar från wasp i ämnet Att gråta över bruten nagel?

krokus skrev: Som tonåring köpte jag en minidisc att ha mp3-låtar på. Tyvärr var datorn hemma för gammal för att kunna överföra låtar till minidiscen. Jag blev ledsen och mamma tyckte att jag var löjlig.


Just ja! Minidisc, den första digitala inspelaren innan mp3 spelarna kom. Har en mp3 spelare kvar sedan 2005, hela 128 Mb minne. :D :D