Coronastrategi.

Mer
3 år 6 månader sedan #1278630 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.
www.viska.se/kunena/allmn-diskussion/594...ronastrategi?start=0

Serverat på ett fat, ta fasta på det och tala om det för Johannes döparen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 6 månader sedan #1278631 av Geta
Svar från Geta i ämnet Coronastrategi.
Nu ska man kunna "blippa" för upp till 400 kr, när man betalar.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1278633 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.

zoegas skrev: Hon är som vanligt totalt oinformerad när hon ger sig in i diskussionerna.


Drägel och bröd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 6 månader sedan #1278634 av Skellington
Svar från Skellington i ämnet Coronastrategi.
Universitetets strategi är att sända föreläsningar på distans via appar som zoom och canvas.
Mer
3 år 6 månader sedan #1278635 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Coronastrategi.
Min strategi är att tvätta händerna så fort jag varit ute. Aldrig röra något i ansiktet utan näsduk, hålla avstånden och annars bara bondförnuft!
Mer
3 år 6 månader sedan #1278646 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Coronastrategi.
i min lägenhet gäller i trappen får ni göra vad ni vill, men här inne gäller handsprit sprida utanför sedan välkomna in, när ni går härifrån ta handsprit igen, ni behöver inte sprida mina virus och bakterier efter att ha varit här, men utan handsprit kommer ni inte in. Alla har slut fattat både vård, de fattade med en gång, men en hemtjänst var det trögt med han ville ta handsprit när han kommit in han fatta efter att jag stängde dörren för honom jag sade jag vill inte ha ett fingeravtryck här inne innan handsprit

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum