Laga mat del 2

Mer
4 år 11 månader sedan #1151693 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Laga mat del 2
Findus finns inte på kartan att jag köper, bojkottar allt vad Findus heter. De köpte namnet och lade ned all produktion i Sverrige, de lever högt på namnet, men som sagt inget tillverkas i Sverige

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201030 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Laga mat del 2
Jag har fått inspiration, jag ska laga mat igen. Sist jag lagade mat (falukorv och pasta) var på juldagen 2017. Jag ska köpa färdiga köttbullar och mikra och koka pasta till det. Sedan ska jag köpa falukorvsring och dela i fyra bitar. Enklast möjliga och man blir mätt och sparar pengar.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201033 av Clean
Svar från Clean i ämnet Laga mat del 2
Det blev vegetariska varma mackor. Sedan tidigare fick jag persisk lasagne liknande det var gott.

Nej jag gillar inte heller att laga mat.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201035 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Laga mat del 2
AddictedWhore, äter du mycket utemat. Jag tänker att något måste man få i sig. Fast det händer att jag inget äter vissa dagar, men det är sällsynt.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201039 av Clean
Svar från Clean i ämnet Laga mat del 2
Ja det händer att jag äter ute men det går i perioder när jag vill va social eller inte. Annars blir mycket bröd i micron med ost och så. Sedan massa drycker. Tex vitamin wellness, känner du till dom? Sedan olika grönsaksjuicer, fruktjuicer och smoothies. Bara för man ska inte få näringsbrist!

När man inte äter i vissa perioder är inte ett gott tecken.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1201043 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Laga mat del 2
Vi gjorde mot slutet tabletter åt Friggs. Jag packade brusrör. I med tjugo tablett och på med kork. Maskinen skötte det. Sedan fyllde vi aluminiumrör med tabletter. Sök på "Wellman effervescent", dem är det. Fanns även "Wellwoman". Vi gjorde massor av brusrör till Healtheries i Australien och Nya Zeeland.