Thai mat är den godaste maten.?

  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 7 månader sedan #1087004 av Lester
Svar från Lester i ämnet Thai mat är det godaste maten.?
här är bästa thaimaten ever....

www.kohphangan.se/sodermalm/
Mer
5 år 7 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1087151 av charlie2
tack när man äter thai mat så skall man ta en rätt som innehåller denna här.Ostronsås

glöm inte bort att beställa med denna här också
Ostronsås

jag tog en rätt i dag som inte hade med denna men på torsdag så skall jag köpa igen och då så skall jag inte glöma bort att beställa denna med.Ostronsås

tack när man äter thai mat så skall man ta en rätt som innehåller denna här.Ostronsås

glöm inte bort att beställa med denna här också
Ostronsås

jag tog en rätt i dag som inte hade med denna men på torsdag så skall jag köpa igen och då så skall jag inte glöma bort att beställa denna med.Ostronsås
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 7 månader sedan #1087153 av Utomjordingen
Annars, min favoritmat är olika slags pajer som min kvinna gör!
Mer
5 år 7 månader sedan #1087449 av Richard
Jag äter det ute på restauranger av varierande kvalité, men de flesta är bra. Vet dock inte riktigt skillnaden på thailändsk, vietnamesisk o kinesisk. När jag var i Thailand, så var det inte som på asiatiska restauranger här i.a.f. Men det var god mat. Minns inte mer för jag blev ECT'ad direkt efter semestern... Jo, en servitör varnade för att såsen jag beställde var "very, very hot", men jag älskar jättestark mat, så den var god.

Jag tar alltid mycket av det där starka på asiatiska restauranger, Sambal Oelek tror jag det heter. Men sist jag åt på asiatisk restaurang, det var på China Town i Helsingborg, så troligen kinesisk. Jag åt buffé med ris, friterade räkor, friterad kyckling o små vårrullar med sötsur sås.

Sen åkte jag tåget hem till Ängelholm, o eftersom de inte hade Cola Zero på China Town, bara vanlig, så blev jag extremt törstig (det blir jag om jag dricker läsk med socker i, kan vara diabetesen) på tåget. Sen blev jag ännu törstigare när jag gick hem från stationen. Så när jag väl kom hem, så tog jag en stor slurk sockerfri saft. Men jag hade ätit för mycket på buffén, så all mat kom upp igen... :snopen
Mer
5 år 7 månader sedan #1087839 av 1Dave
Thairestaurangen vi brukar hämta från här i stan har tyvärr inte så mycket vegetariskt. Indiska ställen brukar ha mera att välja på.

/Dave
Mer
5 år 7 månader sedan #1087841 av zoegas
Det är igentligen snabbmat. Lite frysta grönsaker, lövbiffbitar och fisksås. Inte mycket för en hundring.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻