Billig rätt - broccoli med spagetti

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1227126 av Nissegossen
En försöker så ett frö till att bli arga på varandra och få oss i luven på varandra jag har en på datorn så vill uppenbart försöker så split mellan oss han tog först och försökte få mig till att ta en skärmbild jag klickade bort det då följde texten med och sedan klickade han bort tråden och texten till minimal är inte ensam

Vad jag försökte skriva var att Findus är bara ett varunamn sålt till utlandet och har ingen tillverkning alls i Sverige längre det sista var tillverkningen av ärtor i Skåne fabriken i Bjuv var det sista som var kvar i Sverige, min uppmaning är bojkotta Findus köp Felix istället.
Har förmodlingen släktingar kanske bönder arbetare i Bjuv på fabriken eller på annat sätt blev av med jobbet Findus varumärke var guld värt nu finns endast ett varunamn inte en krona går till Svenskar i Sverige

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227129 av Geta
Min Findus broccoli som jag har i frysen är odlad i Spanien.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227211 av Cider
Kurr säger jag:) Behöver lägga till något proteinrikt,det som finns i spagetti +ost+broccoli räcker inte.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1227213 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Billig rätt - broccoli med spagetti
man behöver inte ha magen som Gud.

dessutom var det nån som räknat ut att man lär knappast börja lida av protein-brist ens om man bara äter tomater.
Mer
4 år 2 månader sedan #1227216 av Cider
Jag får sötsug när jag fuskar och då blir det istället massa skräp som inte tillför något mer än falsk tröst i några minuter.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1231101 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Billig rätt - broccoli med spagetti
man kan odla egen svamp med. kan bli fruktansvärt billigt. men säkert dyrt också om det blir fel mögel som sprider sig...


Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.