Riktigt enkla måltider?

Mer
4 år 2 veckor sedan #1237211 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Riktigt enkla måltider?
Sill och potatis.
Men det verkar som om du är ute efter helt färdiglagad mat? Då lär det inte bli billigt. Färdigmat är väldigt näringsfattig och man står sig högst två timmar på den. Vad gör du då? Ännu en färdiglagad mat?
Mer
4 år 2 veckor sedan #1237212 av Maxjohan1983
Grillade mackor är ju super-enkelt! Jag har en smörgåsgrill som jag aldrig använder.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 2 veckor sedan #1237213 av Nissegossen
För att överleva, en familj ryssar hittade några potatis satte dem i jorden, de bodde avlägset men överlevde tack vare potatis, de kom senare till civilisationen men tack vare det dog alla utom en som inte dog pga dåligt immunförsvar mot förkylning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 1 vecka sedan #1237214 av Maxjohan1983

Cosmos skrev: Sill och potatis.
Men det verkar som om du är ute efter helt färdiglagad mat? Då lär det inte bli billigt. Färdigmat är väldigt näringsfattig och man står sig högst två timmar på den. Vad gör du då? Ännu en färdiglagad mat?

Jag kör fardiglagad för jag har oftast ingen energi till att laga mat längre. Därav denna tråd.

Sill och potatis kan jag göra. Den kör ju admin med och vitlökssås till. Det är enkelt. Jag vill laga enkla recept. Helt billigt med.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1237219 av Nissegossen
Enkel måltid, stek bröd, stek bacon och du har en måltid

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 veckor sedan #1237220 av Maxjohan1983
Bra Nisse! Keep them coming!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln