Skriva sig friskare

Mer
3 år 7 månader sedan #1280744 av memphis
Svar från memphis i ämnet Skriva sig friskare
Även mobilens mikrofon kontrollerar ständigt vad vi säger och vad vi lyssnar på. Men du harju ingen smartphone, så det behöver du inte oroa dig för.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280773 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skriva sig friskare
Det är ju rena skräcken!. Vilken sida är det här? Facebook, Twitter? Nu blir jag verkligen nojig.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280810 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Skriva sig friskare
Bota folk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 7 månader sedan #1280816 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Skriva sig friskare
Jag använder inga "sociala medier" överhuvudtaget numera. Just pga detta med riktad reklam. Nej tack! Men mikrofon, ja det har man ju..... Så, eeeeeh.... 8O
Mer
3 år 7 månader sedan #1280987 av krokus
Svar från krokus i ämnet Skriva sig friskare

Cosmos skrev: Det är ju rena skräcken!. Vilken sida är det här? Facebook, Twitter? Nu blir jag verkligen nojig.

I telefonens app-inställningar kan du ändra att t ex Facebook har åtkomst till mikrofon. Iaf på Android! Vet inte hur det är på iPhone.

Ett exempel var när jag skojade med min sambo om att förstora läpparna. Samtidigt hade jag Instagram uppe. Självklart kom det reklam för läppförstoring en stund senare i den appen. Detta var innan jag stängde av mikrofonen på Instagram.
Mer
3 år 7 månader sedan #1280999 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Skriva sig friskare
Jag undviker Instagram och numer även Facebook p g a risken för integritetskränkningar. Micken har jag inte tänkt på ens konstigt nog. Däremot gillar jag Twitter där både kända och okända diskuterar och lägger in länkar.