Är jag ensam om att spela frisk?

Mer
3 år 2 månader sedan #1319181 av Admin1
Personer med Aspergers kan ha sina diagnoser som specialintresse och skriva långa haranger om det. De verkar ofta misstänka att de har andra diagnoser och det kan ju leda till fler diagnoser. Här är det väl bara Jocke, som tror sig ha autism också. Det finns likheter med autism och schizofreni i form av sociala svårigheter.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320800 av björk
De finns schizo Polizei...  Schizofreni poliser.
Det är faktiskt utspritt. Vet inte vad det skall va bra för ?? 

Egna känslan är väl att man känner sej mobbad. 
Mer
3 år 2 månader sedan #1320801 av Geta
Flera medlemmar här på Viska har drömt om att få utbilda sig till polis. Vad beror det på?
Mer
3 år 2 månader sedan #1320803 av wasp
Vet inte! Verklighetsflykt kanske, poliser måste ha ett oerhört starkt psyke för att orka med. Tuffa ibland, men med stor empati å andra sidan.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1320806 av björk
Jag vet MS_Tibbs även Richard Men de jag menar jag menar lekmän typ tredje person på stan.
"Vanligt pundat folk" .. De är väl 1 av tio som tänkt till... Jag minns på Bup då drömde jag
först om att få bli musiker sen tog jag tag i den fattningen o tänkte om man drar ett strå vassare
så skall man bli skådis. Det första nådde jag upp till dock.. Men detta visste jag inte då...
Att dra de ett snäpp längre skådis istället för musiker. Jag bara siade om en avlägsen framtid DÅ!

Det jag menar att man sticks Arnhild bestämde sej för detta fenomen det sticks. Att man blivit
underminerad av tredje person exakt så känner jag. Att man kommer på o kant med ngn..
Så Typ den dolda med meningen jag menar ute löst sporadiskt folk inte ngn här eller så..

JAg vet inte hur jag skall förkalar. SÅna man inte har band till. Enligt konventionen typ Fleetwood mac
tell me lies. ALternativt att man är så "popig" själv som ämnar ordet. Att de tål att undersökas. De är skillnad
på smart dialog än tjuv nyp i sidan

FÖrlåt om jag va diffus
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 2 månader sedan #1320825 av Geta
Drummer har också velat bli polis.