Vilken diagnos vill du ha?

• ChujiYellow
  • ChujiYellow Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
27 jun 2018 21:33 #1067195 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Samma här, människor säger att när jag är i obalans och nojjig lyckas jag trycka där det gör mest ont, men dom förlåter mej vilket jag kan inte förstå, men dom förstår att jag blir elak när jag är nojjig för dom.....

Det har gått så långt ibland i mina elakheter att jag har avslutat relationer för att inte såra, och dom förstår inte hur jag kan göra så alltså avsluta och ge upp för sjukdomen så vissa har jag stannat ut...

Det jävliga när jag har genomskådat sjukdomen så kommer den i nästa sekund och lurar mej!

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
24 jan 2021 19:56 #1315240 av Nobel
Svar från Nobel i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Tycker att min diagnos, schizofreni, är rätt. Skulle inte vilja byta den mot någon annan - för det skulle förstöra hela syftet med en diagnos. Har precis börjat lära mig att leva med sjukdomen. It is a pain in the ass. Men skulle tycka det var värre att behöva ta sprutor varje dag eller att behöva opereras. Glad att det finns mediciner, om än trubbiga, mot psykossjukdom. Har nog en relativt mild sjukdom där medicinerna hjälper, tror att många här på viska är sjukare än vad jag är - i mening att medicinerna inte biter lika bra

Mer
24 jan 2021 20:00 #1315242 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Skulle bara bli förvirrad om jag skulle byta diagnos nu.

• Kn@sen
  • Kn@sen Profilbild
  • Guldmedlem
  • Guldmedlem
  • Likt Knasen älskar jag att sova!
Mer
25 jan 2021 02:59 #1315294 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Vilken diagnos vill du ha?
Normal miljardär med stort men ej förstorat hjärta. :)

Sidan laddades på: 2.176 sekunder