Hobbies

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1094721 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hobbies
Mitt ex målade också, men genom en operation som barn rättade läkare det att hon skelade därefter har hon inte stereoskopiskt seende och hade mig till att bedöma det hon målade och här i stan har jag köpt stålpennor som även jag hade i andra klass för att skriva i bläck och även kalligrafi pennor och tusch till henne själv söker jag en stämpel med förkortningen N.E.J. att sätta mitt märke i stället för att underteckna med en kråka nedanför ja, jag har lack rött svart är aldrig påtänkt. Varför? Jo jag har fått medicinskt betingad Parkinsonism utav depå neuroleptika. Jag har ju haft injektioner sedan 1974 och har absolut ingen styrsel i handen och kan absolut inte ens skriva mitt namn. Om jag skall skicka brev eller post går jag till närmaste butik med post och ber dem skriva det jag talar om för dem eller ta ut på skrivaren en etikett jag kan sätta på kuvertet.. Jag kan inte längre skriva vilken tvååring som helst är bättre :rotfl l

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1094846 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Hobbies
Mina hobbies handlar om musik framför allt men även konserter, konst, politik, deckare, radio p1, diskussioner på TV, film och sitta framför datorn. Dessutom har jag ju vänner jag träffar. Men tycker egentligen att jag inte aktivt deltar i någonting...
Mer
5 år 6 månader sedan #1095053 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Hobbies
Utomjordingen verkar ha den dyraste hobbien av oss alla. Min hobby Viska kostar bara 1500 kr per år.
Mer
3 år 9 månader sedan #1263946 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hobbies
Jag skulle vilja lära mig att spela gitarr. Jag är vänsterhänt, men vill hålla gitarren som högerhänta. En vikarie på Mötesplats Sardin gör så, men det var inte pg a honom jag tycker så, det har jag alltid gjort. Tre ackord räcker långt, skulle jag tro.
Mer
3 år 9 månader sedan #1263983 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Hobbies
Försökte traggla lite ackord men tycker det är svårt att minnas. Krävs lite fingerfärdighet med.

/Dave
Mer
3 år 9 månader sedan #1263990 av Geta
Svar från Geta i ämnet Hobbies
Har försökt lära mig spela gitarr som vuxen men hade inte tålamod.