Tatuera sej!

Mer
4 år 10 månader sedan - 4 år 10 månader sedan #1161346 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Tatuera sej!
Båda mina tatueringar betyder något, den på armen är en turnéplansch från bandet som varit mitt favoritband sen jag var 17 och som min hund e döpt efter sångaren. Jag har för övrigt tröjor kvar som jag har haft sen 4:an på mellanstadiet som jag helt enkelt tycker är snygga.

Det är därför man ska tänka till innan man skaffar en tatuering, min kompis sa att man ska sätta bilden av motivet på väggen o ha den där i ett halvår o tycker man fortfarande den e snygg då kan man skaffa den. Min nästa tatuering ligger förhoppningsvis långt fram i tiden, ska göra en till minne av min pappa när han dör, en tatuering av vårt fotbollslag som vi gått på matcher me sedan jag var 5 o följer, sen ska ja ha nån text me jämte klubblogon.

Jag gnäller för övrigt inte på folk som inte tatuerar sig, ett jävla sätt.Men vad hade man väntat sig!?
Last edit: 4 år 10 månader sedan by Recard2016.
Mer
4 år 10 månader sedan #1161997 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Tatuera sej!

Geta skrev: Får du en tatuering för 800 kr? De flesta i Lyxfällan brukar vara tatuerade. Det tjatar jag om. Den som är tatuerad i ansiktet slipper jobba för hen får inget arbete.

:rotfl :rotfl

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln