WorryEater

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1172227 av MsTibbs
WorryEater skapades av MsTibbs
Men handlar om mjukisdjuret WorryEater eller tysk SorgenFresser. När man oroar sickna mm öppna dragkedje-munnen och låta mjukis är upp lappen med problemen! :D

Jag ville att mor skulle sy en sånhär till mig, men hon säger att jag är för gammal! Jag är ju bra 35!

Jag fick ett tips på Facebook! Amazon skickar till Sverige! Och de har en pirat! Jag vill ha en pirat för jag gick med lapp på ögat när jag var barn! Är enögd!

Jag har beställt en från uSA. Hoppas det funkar nu! Om så är fallet har jag en pirat om tre veckor!!! :dans



Har nu skrivit svensk text!

Är det verkligen ingen som gillar denna stora idé? Annars kan man ha en God box/Worry box om man inte gillar mjukisdjur! :dans
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1172253 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet WorryEater
Har erfarenhet av att det är DYRT att beställa från Amazon. Kostar i tull och frakt. Räkna med lika mycket som för varan, eller mer. Behöver du verkligen en WorryEater? Ja, något ska man unna sig om man inte röker eller dricker...

Prata inte med hat i munnen!
Mer
4 år 8 månader sedan #1172254 av Geta
Svar från Geta i ämnet WorryEater
När jag var barn kastade jag av misstag in mitt mjukisdjur i elden i kakelugnen. Blev mycket ledsen.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1172256 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet WorryEater
Jag har en Nasse som är mig kär. Och 34 Care Bears... eller nått sånt. I min lägenhet finns sådant jag gillar. :)

Amazon funkade inte. Tydligen inte öppnat mitt kort. Köpt en billigare på Tradera! :)
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1172335 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet WorryEater

MsTibbs skrev: Amazon funkade inte. Tydligen inte öppnat mitt kort. Köpt en billigare på Tradera! :)


Om kortet inte fungerar, så uppdaterar man betalningsinformation på Amazon. Och öppnar kortet innan.
Mer
4 år 8 månader sedan #1172362 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet WorryEater
Då vet jag det! Man lär sig varje dag! :) lärt mig ny sak: klickar man på Traders köper man inte. Man bjuder. Så måste vänta till 2 augusti om jag får en tilleller inte! :( Men denna nedan har jag köpt! :D

forumbilder.se/I61M6/b29e121e-6641-40bb-ad84-e54250334661