Fekal transplantation?

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1175144 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Fekal transplantation?
Har du problem med magen, för om inte så tycker jag inte man behöver tänka i de banorna, jag kan inte se en fekal transplantation som ett alternativ för bättre mående för psykisk ohälsa, tycker det är ett alternativ för de med magproblem.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175149 av Geta
Svar från Geta i ämnet Fekal transplantation?
Man tar till alla halmstrån, när man är desperat.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1175160 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Fekal transplantation?
Att ändra kost, dagliga promenader kan kanske ge dig bättre balans i tarmen och bättre mående.
Mer
4 år 8 månader sedan #1175163 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fekal transplantation?

ingrid64marie skrev: Att ändra kost, dagliga promenader kan kanske ge dig bättre balans i tarmen och bättre mående.


Kan du förstå detta att vissa sjukdomar kräver tarmflora från friska, var glad att du inte har det
www.google.com/search?q=bajs+boten+mot+v...sKAA&biw=939&bih=542

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 8 månader sedan #1175167 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Fekal transplantation?
Förstår jag mycket väl men det omfattar i mitt tycke inte psykisk ohälsa.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1175168 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Fekal transplantation?
Nä, men en som kanske behöver det och är medlem och 'är osäker eller själv behöver frågar på viska där vi diskuterar allt mellan himmel och jord och drar upp frågan och vill höra våra reflektioner skall då inte den medlemmen få göra det även om bajs är tabu för dig? du behöver ju inte ens läsa det!?

Det är också för mig ett intresse gällande frågan om vi har en inflammerad hjärna vi med psykisk sjukdom det kom upp tidigt i tråden

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.