Släppt tidiga morgnar

Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1185103 av Zoidar
För att sömnen är så viktig, både för psykisk och fysisk hälsa. Jag vill ha 9 timmar sömn per natt. Måste jag upp innan 7 så får jag lägga mig kl. 22 senast vilket jag aldrig gör. Och sover jag 9h natt så behöver jag ej sova middag.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185115 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Släppt tidiga morgnar
Jag kan inte sova på nätterna. Vet någon hur jag ska bära mig åt? Hur ska jag få min fru att sluta spela saxofon i sängen?
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1185121 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Släppt tidiga morgnar
Ja ät lite på dagen och mycket mat 1-2h innan läggning. Sover som en stock.


Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 7 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185127 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Släppt tidiga morgnar
Kolla, en groda utan ben!
Åh fan. Vad hopplöst.
Mer
4 år 7 månader sedan #1185163 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Släppt tidiga morgnar
Att få sova vid en psykossjukdom är A och
O får man inte sova en natt så går larmet för mig själv får jag inte sova den dagen måste jag få ned mig själv för att kunna sova, jag tar så mycket med sedativa icke beroendeframkallande mediciner jag vågar, somnar jag inte ändå tar jag på mig helst trådlösa hörlurar och tyst i tanken sjunger med i musiken det slår sönder varje tanke och jag sover med högsta volym och vaknar med dito

Det receptet har hållit mig utanför alla psyksjukhus sedan årsskiftet 1986-1987

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1185168 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet Släppt tidiga morgnar
Är inte benso samt imovane vanebildande om man tar för mycket eller av fel orsak? Det finns väl en kriteria lista för att man ska få bruka dem... Missbrukare verkar få dem i alla fall?