Tips hur man stressar ner och vilar nervsystemet

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1207388 av Nissegossen
Datorn går dygnet runt med musik, på skärmsläckaren har jag stängt av tiden datorn skall gå, dvs aldrig gör jag inte det får jag logga in med den kod jag lade in när jag lade in när jag förnyade systemet

Söker aktivt på Linux efter Skärmsläckare som går att stänga av.

Går jag ut stänger jag av datorn

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Nissegossen.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1207444 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tips hur man stressar ner och vilar nervsystemet
Nisse, här är en visning om hur man ändrar i inställningarna för skärmsläckaren: sv.lesptitesaffairesdemayl.be/articles/l...nactive-display.html

googlade följande för att hitta den länken: www.google.com/search?q=ubuntu+st%C3%A4n...4ckare&client=ubuntu


kanske du har nån speciell distro eller udda skrivbordstema, men ubuntu default lär väl vara vanligast. finns även olika "windows managers" att välja på. ofta för att man vill ha mer RAM minne över, som på min dator så segar sig vissa fönster och tar lång tid på sig att svara så ett byte till ett "sämre" vore nog på sin plats.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207447 av krokus
Massage!

Jag fick huvudmassage hos frisören idag, höll på att somna!
Mer
4 år 4 månader sedan #1207472 av Cosmos

Geta skrev: Nu får man sakta ner, när det är snöigt och isigt.


Här också. Har varit och halkat omkring idag för att handla. Trots käppen höll jag på att trilla flera ggr. Käppen halkade också och var inte att lita på.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207474 av Geta
Cosmos,

Har du ingen isdubb på käppen?
Mer
4 år 4 månader sedan #1207483 av memphis
Ta ett glas vin är avkopplande.