saframyl

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1218864 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet saframyl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 2 månader sedan #1218931 av Clean
Svar från Clean i ämnet saframyl
Jag har märkt när jag har lite oro, ångest och ängslighet så hjälper en näve färska blåbär det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1219015 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet saframyl
Saframyl verkar innehålla saffran, B-vitaminer och magnesium. Kostar mycket och antidepressiva bättre och billigare.
Mer
4 år 2 månader sedan #1219300 av Richard
Svar från Richard i ämnet saframyl
Försök få tag i safrol istället, det kan man tillverka MDMA med...

Safrol är också en vanlig prekursor (grundsubstans) för att tillverka MDMA, vilket har medfört att FN har tagit med den på listan över narkotikaprekursorer tabell I i Narkotikabrottskonventionen samt i EU/EEG artikel nr 273/2004 av den 11 februari 2004 över kategori 1 narkotikaprekursorer.

sv.wikipedia.org/wiki/Safrol

Komplett recept på MDMA/Ecstasy:
erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal109.shtml

Fast för mig är det meningslöst, ecstasy fungerar inte alls på mig. Känner ingenting! Det är väl medicinerna som krockar o det kan föreligga fara för serotoninsyndromet, så sånt pysslar jag inte med längre.
Mer
4 år 2 månader sedan #1219365 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet saframyl

Clean skrev: Jag har märkt när jag har lite oro, ångest och ängslighet så hjälper en näve färska blåbär det.


Denna här mot ångest och panikångest, jag bränner lagerblad inför att någon kommer hit då det skapar ett lugn i lägenheten som får folk att slappna av

Denna länk, till en sida där man hittar att bränna lagerblad samt scrolla ned för ett recept på ett te mot ångest
stegforhalsa.se/bekampa-angest-med-en-ur...ig-kur-pa-lagerblad/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum