Arg på röster

Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228101 av ensagaomlivet
Brukar ni bli arga på era röster? bråka med dom?

När mina röster är aggresiva och hånar mig och dömer allt jag tänker och gör kan jag bli oerhört frustrerad och blir aggresiv tillbaka och det är inge kul alls, speciellt inte när jag tror att det är människor jag känner som håller på. Hur hanterar ni jobbiga röster?

När det känns verkligt blir jag rädd också för det känns som att alla i min närhet hör vad som pågår i mitt huvud och det stressar mig och gör att jag typ får tvångsankar och jag blir alldeles för självmedveten och kan inte tänka klart. Hur tänker/gör ni när det blir såhär för att ta er ur stressen?
Last edit: 4 år 2 månader sedan by ensagaomlivet.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228102 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Arg på röster
Jag har aldrig haft några hörselhallucinationer själv. Hur går det till. Kan man få de helt plötsligt t.ex när man är i affären. Händer det inte att man hoppar till eller börjar titta sig omkring då för att se vem det är som pratar.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228104 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Arg på röster
Jag gör oftast samma saker: röker och promenerar.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228105 av Geta
Svar från Geta i ämnet Arg på röster
Har inte heller haft hörselhallucinationer. Trodde att jag var ensam om det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228107 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Arg på röster

Geta skrev: Har inte heller haft hörselhallucinationer. Trodde att jag var ensam om det.


Nope, vi är två!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228110 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Arg på röster
jag brukar säga åt dem att hålla käfft ibland. extra jobbigtär den där fan som tjötar i magen på en.

iofs har jag läst att Herren Jesus kristu genom Den Heliga Birgitta är citerad att berätta om Sin fiende, tre punkter otch på alla tre punkter passar jag in mycket passande.


dra åt helvete. b



kan bli riktiglt gnälligt får jag varna för. kan tipsa om att Jesus Kristus utbav FULL AUKTORETET över orena andar till sina lärjungar/apostlar/profeter också!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.