Lägga pussel

  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260711 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Lägga pussel
Intressant att läsa era svar!

Kloppe; Ja att läsa är också något jag gjorde mycket ofta förr. Numera aldrig, blir distraherad lätt.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260764 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lägga pussel
Samma som jag kan inte läsa böcker fastnar redan på första meningen då jag vill skriva en bok med den första meningen. Då kan höra orden jag läser på ett helt annat plan, ögonen följer texten och ser texten men då i tanken nån annanstans. Det blir pannkaka och lägger undan boken. Jag har försökt med E-böcker men det är likadant jag kan inte läsa texten eller höra den, helt odugligt vad det gäller jag.

Det får vara tills jag inte tänker på det och snubblar på Youtube och ser något som jag tittar på som jag ser för att det fångar mig och då att det intresserar mig då ser jag bara och kan få behållning av det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260769 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Lägga pussel
Hur har det gått med Risperidon Nisse, du sa att du hade fått 3mg till kväll och 1 mg till morgon. Undrar för jag har inte läst en uppföljning om hur det har fortgått.
  • dietcoke
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260778 av dietcoke
Svar från dietcoke i ämnet Lägga pussel

ingrid64marie skrev: Hur har det gått med Risperidon Nisse, du sa att du hade fått 3mg till kväll och 1 mg till morgon. Undrar för jag har inte läst en uppföljning om hur det har fortgått.


Skicka ett PM med dina frågor till Nissegossen, istället. Känns taskigt att förvandla en allmän tråd till en personlig chatt mellan dig och Nissegossen.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260806 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lägga pussel

ingrid64marie skrev: Hur har det gått med Risperidon Nisse, du sa att du hade fått 3mg till kväll och 1 mg till morgon. Undrar för jag har inte läst en uppföljning om hur det har fortgått.


Vad talar du om. Min medicin är Trilafon, jag har aldrig tagit någon Risperdal. Det utöver Trilafon är Akineton som jag kontinuerligt haft sedan 1974 och har den än.

Sedan har jag Quetiapine för sömnens skull, mera jag har jag alimemazin 20 mg motsvarar i Theralen 4 st tabletter till natten, den hade jag före Alimemazin den verksamma dosen är likvärdiga och i Theralen är det verksamma ämnet det samma som Alememazin. Sedan kan jag ta ytterligare en tablett Lergigan, men kan vara helt utan den.

Alla senare mediciner är inget jag har mot Schizofreni utan enbart att sova på.

Var har du fått det ifrån att jag skulle ha Risperdal? Aldrig något jag skrivit om någonsin att jag skulle ha det.

Är förvånad även om jag inte blir förvånad av någonting

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260826 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Lägga pussel
Ber om ursäkt Nisse, men du behöver inte elda upp dig , fel läste text i så fall , det händer ibland när jag är paranoid att jäg även kan få synhallucinationer vid textläsning, Min ursäkt till dig ,förlåt.