Positiva och ljusa krafter! <3

Mer
3 år 1 månad sedan #1324179 av Darcanine
Jag brukar antingen äta godsaker för att må bättre (vilket jag vet är inte nyttigt) eller så ligger jag i sängen och slappnar av. Det är ganska skönt även om rösterna fortfarande är där.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324184 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Positiva och ljusa krafter! <3
Har börjat å äta godis på sista tiden - men kan å andra sidan borsta tänderna en extra gång mitt på dagen.. Har aldrig hört röster förutom dom uppmaningar som kommer inifrån skallen.. men jag antar att de är mina egna... hmm.. 0.0
Mer
3 år 1 månad sedan #1324189 av memphis
När jag dras in i ett negativt moln, brukar jag hitta ut genom att titta i min hunds vackra snälla ögon. Det är ögonblickligen lättnad för mig! Hon har ett så vackert ansikte och en sån snäll själ att jag kan skita i allting annat.
  • Hope
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324208 av Hope
Svar från Hope i ämnet Positiva och ljusa krafter! <3
Samma sak för mej grannens katt brukar tränga in hos mej. Hon brukar vänta på mej. Jag släpper in henne ibland och hon ska upp på knät. Just dom fina stunderna är allt fint och harmoniskt och jag smälter och släpper alla bekymmer, problem och svårigheter. Min mamma säger att jag borde ge henne nåt gott att äta. Men jag tänker hon kan inte bosätta sig hos mej. Så hon får ingen mat. Dessutom får hon inte vara hos mej hur länge hon vill. För att hon ska inte flytta in hos mej. Det är inte min katt.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324271 av Admin1

Darcanine skrev: Jag brukar antingen äta godsaker för att må bättre (vilket jag vet är inte nyttigt) eller så ligger jag i sängen och slappnar av. Det är ganska skönt även om rösterna fortfarande är där.
 

Just när man ligger och vilar brukar rösterna komma. Rikta din blick på något eller lyssna till musik, så kan rösterna försvinna.
  • Koltrast73
  • Besökare
  • Besökare
3 år 1 månad sedan #1324276 av Koltrast73
Svar från Koltrast73 i ämnet Positiva och ljusa krafter! <3
Ja, Pelle svanslös stad e fint på det sättet, ofta en katt att klappa för folk som går förbi på promenad.. ( vi har en katt själva också ).
Bra skrivet Hope.