Saker att göra då man har tid över

  • Guest
  • Besökare
  • Besökare
11 år 5 månader sedan #528283 av Guest
Svar från Guest i ämnet Saker att göra då man har tid över
Ja den båtägaren har lite att renovera på sin lediga tid om man har någon sån över.
Mer
11 år 3 månader sedan #548833 av Admin1
Ladda hem och installera gratisspelet Shisen Sho, som är ett slags Mahjong-spel. Man klickar på två identiska brickor som skall vara inte nära nödvändigvist utan skall kunna förbindas med maximalt tre linjer. När man klickar på identiska brickor så förstår men efter en stund hur det fungerar.

sourceforge.net/projects/winshisen/
Mer
11 år 3 månader sedan #548836 av saara
Min engelska är så dålig att jag inte klarade av att ladda ner och installera spelet.
Jag försökte nog men lyckades inte så jag låter det vara tillsvidare.
Mer
11 år 3 månader sedan #548936 av Admin1
När man klickat på Download och laddat ner spelet till datorn, så är det bara klicka på filen så att installationen startas sedan är det som att installera vilket program som helst och inga konstigheter.
Mer
11 år 3 månader sedan #549003 av saara
Jag har nu installerat programmet men vet inte hur jag skall börja använda det?
Den passar inte åt mig då jag inte kan engelska just alls,tyvärr. I am sorry. :(
Mer
11 år 3 månader sedan #549010 av Admin1
Du skall försöka få bort alla brickor. Du kan få bort brickor genom att klicka på 2 identiska brickor, som t.ex ligger nära varandra eller på samma sida. För att få bort två brickor får det vara högst 3 linjer mellan dem. Om man klickar på Hint i menyn får man tips om var man skall klicka för att få bort brickor.