Fick en otäck upplevelse igår

Mer
6 år 9 månader sedan #952406 av Richard
Igår drack jag rätt mycket öl o var ganska berusad så det spelade nog en stor roll. Men jag låg i soffan o blundade, så känns det som om jag står i köket. Så jag måste tänka till... Står jag i köket eller ligger jag i soffan? Tog ca 10 sekunder innan jag var säker på att jag låg i soffan. Mycket otäckt! Någon som upplevt något liknande?
Mer
6 år 9 månader sedan #952414 av Nissegossen
Det enda jag kommer på, är att jag trodde jag hade en dröm om att jag stod i köket och stekte min sko i stekpannan, men det var krass verklighet.

Sedan det klassiska tron att man har sovit klockan runt, men snopet få inse att det är kväll och inte dagen efter.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #952426 av krokus
Jo, jag har nog upplevt liknande när jag har varit på väg att somna.
Mer
6 år 9 månader sedan #952438 av Amandara
En gång när jag fyllde 30....nyinsjukbad och party och jag somnade uppochner i sängen med dr martens kängan som huvudkudde. Verklighet.
Mer
6 år 9 månader sedan #952537 av wasp

Nissegossen skrev: Det enda jag kommer på, är att jag trodde jag hade en dröm om att jag stod i köket och stekte min sko i stekpannan, men det var krass verklighet.

Sedan det klassiska tron att man har sovit klockan runt, men snopet få inse att det är kväll och inte dagen efter.

Har aldrig stekt en sko, men använt en dåligt diskad stekpanna från typ 1947. Dagarna efter trodde jag att jag hade fått TBC(Streptomycin och TBC vaccin fanns ju inte 1947.)
Mer
6 år 9 månader sedan #952542 av Geta
När jag var tolv år hade jag papiljotter i håret varje natt. (Hade blivit tillsagd att jag var ful i håret i skolan). Då använde jag spikar för att sätta fast papiljotterna. Efter ett tag märkte jag att jag hade en inbuktning i min skalle mitt på huvudet. Då trodde jag att det var spikarna som hade åstadkommit det. Det var en otäck upplevelse. Det var innan man kunde blåsa håret på ett par minuter.