Tips, budskap

Mer
3 år 4 månader sedan #1303487 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Tips, budskap
Men, Fantasio, grundidéen är ju att det är Guds små presenter!

Ära Gud!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1315232 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Frågan är om man får färre budskap och tips när man mår bättre, men att man är mer öppen i sinnet när man är sjuk. Vet inte vad jag ska tro. Jag kan gå igång på reklam, registreringsskyltar och allt vad det är. Men inget sådant nu när jag mår bra. En stilla undran bara.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1315847 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Tänk om jag äter en bit mat med kvinnan jag väljer att kalla M och att vi fattar tycke för varandra. Det kan vara Guds sätt att belöna mig. Ge mig en kvinna en sista gång.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1323637 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Hade jag mått dåligt hade jag nojat över ett registreringsnummer. "KGB" stod det på en bil idag. Jag tittar på regnummer och vill se "JLN", det är min favoritsifferkombination.
Mer
3 år 1 månad sedan #1323643 av Richard
Svar från Richard i ämnet Tips, budskap
Jag har en tröja med texten KGB på, G:et är format som en kommunist-symbol. Så var Nordfront här o delade ut flygblad o jag såg riktigt hur han försökte undvika mig när jag kom gående. Men jag ville vara trevlig o frågade om inte jag fick ett flygblad, o jovisst fick jag det!


Min tröja...

Mer
3 år 1 månad sedan #1323654 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap

Fantasio skrev: Nej, jag har nog inga krafter eller förmågor. Jag har inte fått ett enda tips på jag vet inte hur länge nu. Men visst är det spännande när man får det. Jag är kanske en helt vanlig människa fast med psykossjukdom. Men någonstans i mitt inre tror jag mig fortfarande ha vissa förmågor och det går inte att helt medicinera bort.
 

Ja, du har förmågan att kunna tala med dem som är inom dig, där kan du om lyckan står dig bi prata med den högste inom dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum