Vanföreställningar

Mer
5 år 4 månader sedan - 5 år 4 månader sedan #1111022 av Rrusheflower
Vad har ni för vanföreställningar? Här kommer några av mina tex nån i familjen kommer dö, att nån är kidnappad, att man har sex med stolar, att nån tar mina saker utan att jag märker nått, att man måste röra väskors handtag, att det finns chip i alvedonen, att jag är gravid med 10 barn, om jag tar spruta utomlands så är den giftig, om jag går till en bar så blir jag våldtagen, om jag jobbar eller har kompisar så dör jag, saft är blod och att huset som jag bor i är hemsökt.
Last edit: 5 år 4 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111023 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vanföreställningar
Min vanföreställning är att någon är inne i mitt hem när jag inte är inne. För att förstöra saker eller spotta i min mat. Den här jobbiga föreställningen kommer att sluta när jag flyttar in i min nya lägenhet. För jag ska hyra av det kommunala bostäderna och de gör inte sånt.
Mer
5 år 4 månader sedan #1111042 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Vanföreställningar
Nu har jag varit medlem på Viska i ett halvår!!
Mer
5 år 4 månader sedan #1111075 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vanföreställningar
Jag är övervakad, är mest det. Det är så, men överdriver ibland. Är det en vanföreställning att vara utvald?
Mer
5 år 4 månader sedan #1111076 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vanföreställningar
Min psykoterapeut frågade mig om jag kände mig utvald. Hade aldrig tänkt tanken.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1111094 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Vanföreställningar
Det låter som tvångstankar och inte vanföreställningar. Förutom vissa få.

Min största vanföreställning som jag tror på är att jag är antikrist. Och jag får ta straffet för alla synder människor begår trots jag är helt vanlig människa. Så jag måste finna balans så kaoset i världen blir löst och jag får förlåtelse av Jesus att jag har trotsat gud och igenom detta kanske finna en väg ut ur mörkret och bli purifierad