Celine Dion efter mig under psykoser ! intala mig att jag ska döda.

Mer
3 år 11 månader sedan #1251791 av Amandara
Har inte alla människor fantasi? Alla drömmer väl även om man inte kommer ihåg. Ibland kommer jag ihåg drömmar men oftast inte. Om jag vaknar nån gång på natten mitt i en dröm kan jag skriva ner den. Annars är de helt borta efter att jag vaknat. Flyktig materia.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251794 av memphis
Samma för mig Amandara. Jag minns bara drömmen sekunderna efter uppvaknandet. Sen är det borta för alltid.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251983 av Admin1
Okinon,
Det blir nog bättre när du nu har Clozapine för den tar bort 80 % av hallucinationerna.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1252267 av Lelle
haft Clozapine i 124 dagar nu. Tagit den varenda dag sedan 10 januari. Dosen blev 300 mg men ganska snart fick det bli 400 mg och det som gäller.

Jag var på avdelning när vi inledde Clozapine. Innan hade jag Haldol tillfälligt i 8 milligram. Men då i Januari när detta hände var det inte prat om Corona (covid19), januari var precis innan vi fick kännedom om det. Det känns som ganska länge sen!!!

jag fick 2 alternativ, antingen tyckte dom vi skulle höja Haldolen högre än de 8 mg jag fick. eller att ta en annan medicin. Före Haldol hade jag Seroquel depot!

Men på Seroquel fick jag demensliknande tillstånd.

men så var det! i Januari var det inte prat om Corona!
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252268 av Geta
I januari var det ingen som trodde att det skulle bli så allvarligt.
Mer
3 år 11 månader sedan #1252270 av Amandara
Jag låg inlagd på sjukhus i januari, precis innan Corona stormen briserade. Är glad att det inte var senare.