Celine Dion efter mig under psykoser ! intala mig att jag ska döda.

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1133807 av Amandara
Jag har oxå haft snurriga psykoser där allsköns moviestars varit mina personliga vänner....Jag har haft synhallucinationer och har tex sett Gandalf, Vidstige, ungdomskompisat mm ...vanliga människor vem som helst har förvandlats i utseendet till dessa människor....karaktärer och gamla vänner.

Har oxå haft uppmanade tankar...som sagt till mig ditten och datten. Jag har försökt stå emot men när jag mötts ner av månad efter månad med psykos har jag haft det svårt. Någon enstaka gång har jag gjort något dumt. Som jag bittert ångrar. Jag är en vänlig själ. Men sjukdomen sliter ner en med psykisk smärta och olika psykos symtom som är sjukt jobbiga. Jag lever i en fantasivärld av tecken, budskap och associationer i allt och inget. Till just mig. Skitskumt. Verkligen inte roligt. Sliter på en god själ. Under ytan....är vi alla små....under ytan....kan en god själ förgås....Uno Svenningsson.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133844 av Zoidar
Jag har haft synhallucinationer att människor drog sitt finger över halsen. När psykosen började lägga sig såg jag istället att folk kliade sig på halsen, lite skillnad. Sen hade jag dofthallucinationer också, kamelsvett (som om jag vet hur det luktar). Trodde att min dåvarande flickvän hade koll på mig via en kaktus. Så knäppt kan det bli.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 3 veckor sedan #1133872 av Nissegossen
zoidar, det var inte hästesvett?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133875 av Geta
Har faktiskt ridit på en kamel i Ceuta. Det är en spansk stad och enklav i Marocko.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133882 av Nissegossen
Luktade den kamelsvett? :tänk :grandpa

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133883 av Geta
Hade fullt sjå att komma upp och ner från kamelen. Den knyckte till, när den ställde sig upp.