Det övernaturliga

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1201755 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Det övernaturliga
de döda vet ingenting
Mer
4 år 5 månader sedan #1201759 av memphis
Svar från memphis i ämnet Det övernaturliga
Jag har hört att man ska aldrig göra Anden i flaskan. Då öppnar man en port för mörka krafter att ta sig in i våran värld.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1201761 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Det övernaturliga
det lär nog vara genom synder som helvetesdörrar öppnas. och att söka "kunskap" från avlidna istället för att söka sig till Gud varnar ju faktiskt Guds Inspirerade Ord den heliga bibeln för mycket tydligt, anser jag.

dock sade ju Jesus Kristus att helvetets portar inte kommer rå över Hans Kyrka!
Mer
4 år 5 månader sedan #1201766 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Det övernaturliga
I psykos har gång genomlevt Dantes inferno...skärselden. Mött mormor, morfar och farfar och deras öden. Farmor dog senare. När jag är psykotisk upplever jag övernaturliga/andliga saker annars inte. Det finns ändå någon mening med psykos. Att se sina fränder i vitögat.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201976 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det övernaturliga
Mina psykoser gav mig enklare hallucinationer, men såg varken änglar, spöken eller demoner. Däremot såg jag människor dra fingret över halsen, som om jag skulle dö. Nog så skrämmande.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201986 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det övernaturliga
Lewi Pethrus stiftelse för filantropisk verksamhet. Där har jag varit inne i Göteborg.
En taklampa som hängde där svängde fram och tillbaka en som såg att jag tittade sade, vinden! Jag tror vad jag vill, ty ande och vind är nära samanlänkade för övrigt på samma gata låg kafe Kaos, det finns inte kvar det är borta.

"Kaos är granne med Gud"

"I som träder här in, låten hoppet fara"

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.