Fler än jag som blivit lovade det orimliga??

Mer
4 år 2 månader sedan #1224070 av wasp
Rösterna ja! Ända sedan 1981 har de lovat mig det orimliga! Gick salig i min värld och trodde det kommer! Sedan många år har jag kommit ur den saliga förhoppningen och också flyttat tre gånger sedan 1998. Utsatta, mobbade sjuka människor utsätter någon mindre smart psykolog för sånt här! Lever inte i en dröm längre utan i den krassa verkligheten! Sedan jag fick tillgång till dator och internet 2003 vaknade jag ur flummet. Psykologi är nog bra, men här har det missbrukats! Ge folk självförtroende och leva i en dröm, det är somliga duktiga på. Tjejsarens nya kläder kanske, för det är en hon!
Mer
4 år 2 månader sedan #1224079 av notwoodstock
Jag blev lovad några saker som verkar omöjliga nu. Men jag fruktar Herren, tror att min egen barndom och synd orsakade många saker.

Men dom orimliga sakerna och min kristna tro förklarar bara lite vad som hänt mig.
Mer
4 år 2 månader sedan #1224112 av Geta
Min psykoterapeut lovade också att jag skulle bli frisk med psykoterapin. Hon blev nog grymt besviken, när jag inte blev det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1224120 av IngeF
Som barn med CP blir man utsatt for narcissistisk projeksjon. Ikke direkte fra foreldre, men fra pedagogene som jobber med slike barn. En del pedagoger av en bestemt sorts politisk overbevisning bør ikke få lov til å jobbe med hjerneskadde barn. Jeg vet det høres bittert ut.
Mer
4 år 2 månader sedan #1224124 av Admin1
Jag har aldrig blivit lovad något. Inte heller rösterna har gjort det.
Mer
4 år 2 månader sedan #1224126 av IngeF
Har du bare hatt en kortere episode, Admin1? Mine stemmer har lovet meg mange ting flere ganger. "Om jeg gjør slik og slik så kommer dette til å skje. Tror det er best å ikke høre på det.