Vad har du för ockulta krafter? Eller haft? Eller trott att du haft?

Mer
3 år 11 månader sedan #1244756 av Richard
Här i Ängelholm finns ett UFO-monument...



En väninna har sett att det lossnat o flugit iväg...

Men en gång, när jag, mitt ex o en annan f.d. väninna var o tältade några kilometer längre in i skogen. Så ville jag inte sova i tältet utan åka hem. Då var klockan runt 00:00 o det började regna. Jag skulle gå upp till Kullavägen (den röda sträckan, längs en grusväg). Där är en liten parkering o ringa efter en taxi. Men jag hittade inte ens ut till den lilla grusvägen o irrade bort mig i skogen (den gröna sträckan)... Efter några timmar kom jag ungefär till UFO:t, mitt i natten. Där finns också en parkering så jag kunde ringa en taxi dit... Då passade det minsann inte att flyga hem mig!

Mer
3 år 11 månader sedan #1244760 av Drummer
Många har sagt att mina ord kan vara som GIFT!
Mer
3 år 11 månader sedan #1244765 av Richard
Om man lägger t.ex. en dödlig voodoo-förbannelse över någon, så kanske det funkar om man samtidigt häller ricin i dennas mat!
Det har jag sett i "Dexter"!
Mer
3 år 11 månader sedan #1244769 av Vatten
Jag besitter en absolut magisk tristess!
Ingen orkar eller kan avlyssna mig en längre tid, inte ens filma mig.
1 Min absoluta tristess slår ut alla systemen, tids nog
2 Därefter kommer min stora förmåga att snacka skit och göra skitsaker. sådant fyller systemen full upp med mer eller mindre ren skit till slut. Detta gör ju att avlyssningsstationen omvandlas till en stor och allmer tillväxande digital potta, fylld med skit.

Den digitala världen är inte förberedd på en så ettrig nolla.
Mer
3 år 11 månader sedan #1244831 av IngeF

memphis skrev: Du kunde starta en Youtube kanal Nisse. Där du sprider helande krafter.

Har vurdert det selv, men ser så jævlig ut at det er helt demotiverende.
Mer
3 år 11 månader sedan #1244833 av Clean

Drummer skrev: Många har sagt att mina ord kan vara som GIFT!


Jo dina ord kan vara giftigt.