De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 10 månader sedan #1258530 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
jag är också nojig på det viset. Har för det mestas persiennen nere om jag sitter med datorn. Jag handlar aldrig med kort på nätet längre eftersom jag hade ett kort som verkligen blev kapat. Jag fick helt plötsligt ett meddelande om att någon försökte ta ut pengar på Walmart i San Diego med mina kortuppgifter!!! Som tur är hade jag nån sorts spärr för större uttag så bedrägeriet gick inte igenom, och jag hann spärra kortet innan det hände nåt mer. Efter det använder jag aldrig kortuppgifter på nätet. Jag handlar allt på faktura i stället.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258572 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag är obefogat rädd för att folk ska se mina Internetvanor. Du hade tur som kunde spärra ditt kort.

Jag söker på "ordsallad" och där står ett exempel, nämligen formellt tal. Nu undrar jag om det går att applicera på det skrivna ordet. Att man uttrycker sig formellt även i skrift. Det som skrivs under psykos är väl oftast osammanhängande. Men ordsallad har man väl hela tiden.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258576 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Fantasio,

Du skriver inte ordsallad.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258580 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Vad bra. "Det där förstod jag inget av" sa min kp under ett samtal.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258581 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Nej, och du har inte kataton schizofreni heller, Fantasio. Nu är det hypokondriker som är i farten igen.
Mer
3 år 10 månader sedan #1258585 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Antingen är du en hypokondriker eller en nostalgiker.